Auteur Topic: Het 2de, 3de en 4de leven van een bandrecorderkop, de Marotick Methode.  (gelezen 2002 keer)

Marotick

• Hero Member
Wilt je lezen hoe het leven van een bandrecorderkop verlengd kan worden, dan verwijs ik je graag naar onderstaande linkjes.
Ik had graag op dit forum deze tekst willen plaatsen maar er zitten wat foto's bij en daarom werd mijn publicatie door dit systeem geweigerd.

Jack Marotick

http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=38246
http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=38245

sterremuur

• Manuals
  • Global Moderator
  • Koekiemonster
    • Sterremuur!!
Re: Het 2de, 3de en 4de leven van een bandrecorderkop, de Marotick Methode.
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2017, 12:13:43 »
Als je crosspost kun je toch gewoon naar die foto's linken?

Marotick

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2017, 16:04:44 »
Ik heb een verhaal gemaakt voor dit forum en daar hoorde 8 foto's bij. Toen ik het hele verhaal geplaatst had bleek de foto bijdrage te groot te zijn en daarom heb ik besloten om het verhaal te plaatsen op het transistor forum (eigenlijk hoort het daar niet thuis) en hier de linkjes te plaatsen naar dat hele verhaal daar. Dat leek me simpeler dan hier het verhaal plaatsen en de foto's te linken wat overigens een groot nadeel heeft want als de foto's op het transistor forum verdwijnen zijn ze hier ook niet meer leesbaar.
Jack

sterremuur

• Manuals
  • Global Moderator
  • Koekiemonster
    • Sterremuur!!
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2017, 17:10:54 »
Ik wil best groter groeien maar vooralsnog betaal ik de hosting van mijn AOW.
Als deze hostingaccount verloopt over twee jaar kijk ik naar een combinatie met mijn andere hostings, maar ik ga niet dubbel betalen.
Overigens kan ik dat herzien wanneer men mij sponsort via PayPal.

Trouwens, als je normale plaatjes post passen ze gewoon op het forum, maar geen grote verhalen met veel foto's dus. Of je moet je posts opsplitsen.

Voor de rest: plaats je foto's op een behoorlijke image-site, of je eigen webstek, want die heb je.
En dan gewoon tussen img tags plaatsen. Doe ik ook.

Mijn favoriet is www.postimg.cc.
Die resized zelfs automatisch bij oploaden. 1024 px is meer dan genoeg voor dit forum.
Meerdere fora hebben uploads zelfs geheel uitgeschakeld.

Overigens upload ik om deze reden nooit mijn foto's naar fora, maar host ze dus op postimg of mijn xs4all webruimte en zo...

Los daarvan: bedankt voor het duidelijke verhaal. ;)

Marotick

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2017, 22:17:58 »
Hallo Steremuur,
Ik val je niet aan hoor. Ik weet dat dit forum draait door de inspanning van 1 persoon die het ook nog uit eigen zak betaalt.
Het ligt meer aan mij. Ik hou niet van gedoe, ik wil dat alles makkelijk gaat. Een verhaal plaatsen en foto's op andere plekken zetten en linken... het werkt wel maar het is het niet.
Als er een mogelijkheid is om dit forum uit te breiden dan moet je dat zeker doen, ik wil best meebetalen. Op deze manier blijft het forum klein.

Jack

sterremuur

• Manuals
  • Global Moderator
  • Koekiemonster
    • Sterremuur!!
« Reactie #5 Gepost op: 6 augustus 2017, 23:27:07 »
Ik snap het wel, maar toch is het voorlopig de enige goede manier.
Ik zit ook op het analoogfotoforum en daar plaatst een ieder zijn foto's op eigen plek.
Ik zou het ook niet in het hoofd halen om foto's zo weg te geven. In wezen is het ook een primitieve manier om foto's als bijlage op een forum te zetten.

Nadeel van linken is wel dat je afhankelijk bent van die hosting. Zo is inderdaad de helft van de foto's van bandrecorders verdwenen. Een echte tapedeckforum uploadservice kan de oplossing zijn, maar die is er vooralsnog niet.