Auteur Topic: Heeft iemand een verklaring ?  (gelezen 2111 keer)

Marotick

• Koekiemonster
Re: Heeft iemand een verklaring ?
« Reactie #15 Gepost op: 9 juli 2021, 16:51:27 »
Ha weer wat geleerd, een stroompje klinkt als geknetter.

Dank je.

Jack

Ronnie61

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: 9 juli 2021, 18:52:48 »
Ha weer wat geleerd, een stroompje klinkt als geknetter.

Dank je.

Jack

Je bent nooit te oud om wat te leren Jack... 

Thoon_Loque

• Jr. Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: 10 juli 2021, 00:32:41 »
Mooi, Sterremuur weet hoe een stroompje klinkt.
Knap werk.

Jack

Al ben ik het ergens wel met je eens dat het onduidelijk was hoe je het geluid of storing moest interpreteren, maar doordat het nu is opgelost door de Mediabox te verplaatsen zegt ook al erg veel wat het geweest kan zijn. Ik heb wel eens een brom gehad en door een ac/dc adapter te verplaatsen loste het op.
Al met al iedereen blij... Iedereen???
Nee!! Ik erger me enorm aan de manier waarop jij, Jack, mensen aanspreekt. Dat gaat echt alle perken te buiten.
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2021, 01:17:56 door Thoon_Loque »

Ronnie61

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: 10 juli 2021, 10:17:04 »
Mooi, Sterremuur weet hoe een stroompje klinkt.
Knap werk.

Jack

Al ben ik het ergens wel met je eens dat het onduidelijk was hoe je het geluid of storing moest interpreteren, maar doordat het nu is opgelost door de Mediabox te verplaatsen zegt ook al erg veel wat het geweest kan zijn. Ik heb wel eens een brom gehad en door een ac/dc adapter te verplaatsen loste het op.
Al met al iedereen blij... Iedereen???
Nee!! Ik erger me enorm aan de manier waarop jij, Jack, mensen aanspreekt. Dat gaat echt alle perken te buiten.

Zo zie je maar weer dat een storing in een klein hoekje kan zitten  :)  wat Jack betreft, we zijn op het forum wel wat gewend, daar kom je nog wel achter  ;)

Marotick

• Koekiemonster
« Reactie #19 Gepost op: 11 juli 2021, 08:20:26 »

[/quote]

Kom, Kom, dat zijn grote woorden. Zo erg is het niet. Sommige mensen moeten even op hun vingers getikt worden.
Als we kijken wat er aan vooraf ging.
Iemand veranderd de situatie bij zijn audio weergave en ondervindt daarna een storing.
I.p.v. Dat hij zelf even kijkt of zijn veranderingen daaraan debet zijn, gaat hij het forum vragen of wij dat even voor hem kunnen oplossen. Vervelend is het dat hij zegt dat hij last heeft vann een “stroompje”.
Sterremuur gokt er op dat hij een brom geluid bedoelt maar dat was het niet.
Een ander vraagt of hij ons dat stroompje kan laten horen en of hij dat via Youtube dat kan posten. Nee dat is teveel werk het forum moet het maar op afstand zien op te lossen.
Later komt dat hij dingen veranderd heeft en ja dan is het voor een weldenkend mens duidelijk dat het wel eens door de verandering zou kunnen komen en wordt de conclusie getrokken dat TS zelf de schuldige moet zijn.
Frappant is nu het opgelost is. Het gelukkig simpel was en dat de persoon die het zelf veroorzaakt heeft blij is dat het opgelost is.

Mij ging het meer om de terminologie die gebruikt werd. Om een stoorgeluid een stroompje te noemen en dat geknetter bleek te zijn lijkt er veel op dat we moedwillig op het verkeerde been zijn gezet en het is beschamend dat de veroorzaker zelf niet het benul had dat het zou kunnen komen door de veranderde situatie die hij zelf veroorzaakt heeft. Mij lijkt me logisch dat je dat dan eerst bekijkt.
Kortom zo gek was mijn reactie niet en ik heb het nog beschaafd gehouden.

Jack

sterremuur

• Global Moderator
  • Koekiemonster
    • Sterremuur!!
« Reactie #20 Gepost op: 11 juli 2021, 09:40:59 »
Jack, in de laatste alinea doe je het weer.

Het gaat om je woordgebruik in: "dat we moedwillig op het verkeerde been zijn gezet en het is beschamend dat de veroorzaker zelf niet het benul had".

En je smalende opmerking richting mij was ook niet aardig.

Ik stel voor dat we het hier bij laten. Het probleem is opgelost, en het topic wordt gesloten.