Auteur Topic: Gezocht, iemand die deze recorders kan repareren, TK 124 TR en TK24  (gelezen 2236 keer)

Marotick

• Koekiemonster
Gezocht, iemand die deze recorders kan repareren, TK 124 TR en TK24
« Gepost op: 30 januari 2020, 00:09:03 »
Vanwege de bandrecorderdag op 22 maart ben ik door iemand benaderd die 2 defecte Grundigs heeft staan en het ontzettend fijn zou vinden als ze haar oude opnamen opnieuw zou kunnen terugluisteren.
De Grundig TK 124 TR en TK246 zijn niet meer te hanteren en de dochter van de bezitter van dit moois zegt.

Helaas heeft ze kort geleden de start knop kapot gedraaid van het eerst genoemde apparaat. Het tweede apparaat heeft ze uit erfenis verkregen en nog nooit de banden van kunnen beluisteren.

Deze recorders staan in de omgeving van Meppel maar kunnen ook door de familie naar Tilburg gebracht worden.

Is er iemand die in de buurt van één dezer plaatsen woont en zin heeft om die Grundig(s) te repareren?

Zelf woon ik niet in de buurt van genoemde plaatsen en ok heb weinig kennis van de Grundigs.

Als iemand hier zin in heeft dan zal ik het email adres doorgeven.

Jack Marotick

p.lankhaar

• Hero Member
Re: Gezocht, iemand die deze recorders kan repareren, TK 124 TR en TK24
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2020, 00:44:49 »
Ha Jack,
Ik ken een klasse reparateur in Etten-Leur. Dat is best te doen vanaf Tilburg. Weet niet of je kennis ze rechtstreeks in Etten-Leur kan brengen? Anders kan ik je kennis wel met mijn monteur in contact brengen.
Met vriendelijke groet,
Peter Lankhaar

Marotick

• Koekiemonster
Re: Gezocht, iemand die deze recorders kan repareren, TK 124 TR en TK24
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2020, 09:29:09 »
Hallo Peter, bedankt voor je reactie.
Ik heb je een mail gestuurd via het envelopje.

Jack